1. Bevezető
A jelen Általános Szerződési Feltételek (a továbbiakban: „ÁSZF”) a „konczorsolya.hu” weboldalon (a továbbiakban: „Weboldal”) keresztül meghirdetett online és személyes, egyéni és csoportos tréningekre, konzultációra, tanácsadásra és egyéb foglalkozásokra (a továbbiakban: „Szolgáltatás”) történő jelentkezésre és az azokon történő részvételre vonatkozóan létrejött szerződésekre, valamint a webshopon keresztük történő elektronikus és papír alapú könyvrendelésre (a továbbiakban: „Termék” illetve „Vásárlás”) irányadó általános szerződési feltételeket tartalmazza.
Fontos tudnivaló: a mentálhigiéniás szakember nem orvos, pszichoterápiát nem végez, diagnózist nem állít fel, nem gyógyít, hanem különböző eszközökkel segíti, támogatja a hozzá forduló lelki folyamataiban elakadt, egyébként egészséges embereket lelki egyensúlyuk visszanyerésében.
Ügyfél fogalma: a weboldalon keresztül Szolgáltatást igénybe vevő vagy vásárlást lebonyolító személy. Magánszemély ügyfél esetén a szolgáltatás igénybevételének feltétele a betöltött 18. életév.
A Szolgáltatást nyújtó neve és adatai (a továbbiakban: Szolgáltató):
Koncz Orsolya EV (a továbbiakban: “Szolgáltató”)
Székhely: 1037. Budapest, Remete köz 20.
Email: konczorsi@gmail.com
Weblap: www.konczorsolya.hu
Adószáma: 69027170-1-41
A Szolgáltatásra történő jelentkezéssel illetve Vásárlás megkezdésével Ügyfél kijelenti, hogy a jelen ÁSZF-et megértette, a benne foglaltakat elfogadja és magára nézve kötelezőnek ismeri el. Amennyiben jogszabály vagy az ÁSZF nem ír elő papír alapú írásbeli kommunikációt, úgy felek elfogadják az e-mail üzenetet írásbelinek.
A Felek között a Szolgáltatáson történő részvételre vonatkozó szerződés a jelentkezés Szolgáltató általi visszaigazolásával jön létre. A Felek között Termék megvásárlásra vonatkozó szerződés a Szolgáltató általi visszaigazolással jön létre. A jelentkezés során megadott adatok pontosságáért, aktualitásáért és valóságtartalmáért kizárólag Ügyfél felel. Szolgáltató kizár mindenfajta felelősséget, amely Ügyfél által megadott adatok helytelenségéből, elírásból vagy nem valós adatok megadásával összefüggésben merül fel.
…
2. Jelentkezés Szolgáltatás igénybevételére
Ügyfél a Weboldalon meghirdetett Szolgáltatásokkal kapcsolatos részletes információt az adott Szolgáltatásra vonatkozó aloldalon érheti el.
A Szolgáltatások részvételi díja változtatásának a jogát Szolgáltató fenntartja. A módosítás nem érinti azon Szolgáltatás részvételi díját, amelyekre vonatkozóan Ügyfél a jelentkezését már korábban elküldte. Amennyiben a Weboldalon Szolgáltató minden gondossága ellenére hibás, nyilvánvalóan téves ár kerül feltüntetésre, Szolgáltató felajánlja a helyes áron történő részvételt, amelynek ismeretében Ügyfél vásárlási szándékától elállhat.
Ügyfél a szolgáltatásokra a konczorsi@gmail.com email címen, vagy a +36 70 2983298 telefonszámon keresztül is tud jelentkezni. Emailes jelentkezés folyamán az Ügyfélnek meg kell adnia a következő adatait: teljes név, e-mail cím, számlázási név, számlázási cím, jogi személy esetén adószám. Ügyfél a jelentkezés elküldésével elfogadja a jelen ÁSZF és a Weboldalról elérhető Adatkezelési tájékoztató valamennyi rendelkezését.
Amennyiben Ügyfél és a Szolgáltatáson résztvevő, ill. azt igénybe vevő személye különböző, úgy Ügyfél ezt Szolgáltató felé jelezni köteles. Ügyfél minden esetben a Szolgáltatáson ténylegesen részt vevő adatait is köteles megadni. Ebben az esetben a Szolgáltatáson ténylegesen részt vevő személy adatai megadásával, illetőleg a Szolgáltatás igénybevételével, ráutaló magatartással jön létre a szerződés a szolgáltatás tényleges résztvevője és a Szolgáltató között.
…
3. A fizetési feltételek, a számlázás
Szolgáltató a jelentkezés beérkezését követően, de legkésőbb 5 munkanapon belül visszaigazolást küld a jelentkezés során megadott e-mail címre. Ügyfélnek a csoportos Szolgáltatás részvételi díjának előlegét a Szolgáltatás megkezdését megelőző 5. napig kell megfizetnie a visszaigazoló e-mailben található számlaszámra történő átutalással. Az egyes Szolgáltatások programját, díját a holnapon lehet megtalálni. A csoportban való részvétel az előleg átutalásával válik biztosítottá, valamint, a Szolgáltatásra vonatkozó szerződés is ezzel jön létre. A Szolgáltatás az előlegen felüli további díjának megfizetése a Szolgáltatás megkezdése után további 2 részletben, átutalással is lehetséges.
Az előlegről, valamit a további részletfizetés(ek)ről kiállított eredeti, elektronikus számlát Szolgáltató e-mailen juttatja el Ügyfél részére az általa megadott e-mail címre.
A befizetett részvételi díjelőleget Ügyfél elállása esetén Szolgáltató nem köteles visszatéríteni, indokolt esetben (pl. tartós betegség, vagy egyéb tartós vis major esemény bekövetkezése esetén) a díjat azonban Ügyfél más Szolgáltatásra való jelentkezésnél a befizetéstől számított 1 naptári éven belül felhasználhatja.
Egyéni Szolgáltatás esetén az elszámolás óradíjban történik, annak megfizetése az egyes alkalmakkor személyesen, készpénzben, vagy utólagos átutalással lehetséges a megküldött elektromos számla ellenében. Készpénzfizetés esetén az e-számla 2 munkanapon belül kerül megküldésre. Az egyéni Szolgáltatás időpontjának lemondási határideje legkésőbb a Szolgáltatás előtti nap, amennyiben Ügyfél ezt elmulasztja, úgy Szolgáltató jogosult 1 órányi konzultációs díjat kiszámlázni. Az egyéni Szolgáltatás részleteit a honlapnak az egyes Szolgáltatásokhoz kapcsolódó aloldalai tartalmazzák.
…
4. A Felek jogai és kötelezettségei
Ügyfélnek (ill. Résztvevőnek) jogában áll a Szolgáltatás jellegétől függően a Szolgáltatáson személyesen vagy online formában részt venni és az esetlegesen kiadott anyagokat, olvasmányokat saját célra felhasználni. A Szolgáltatás anyagát a Szolgáltató a Szolgáltatás ideje alatt kizárólag a résztvevők számára bocsátja rendelkezésére.
Szolgáltató a Szolgáltatás folyamán fenntartja magának a moderálás jogát. A Szolgáltatáson részt vevő nem tanúsíthat olyan magatartást még hozzászólások formájában sem, amely a Szolgáltatás többi résztvevőjét, oktatóit, illetve a Szolgáltató jogait vagy jogos érdekeit sérti.
Szolgáltató megtagadhatja a részvételt attól az Ügyféltől, akinek a részvételi díjának előlege a Szolgáltatás indulását megelőző napon még nem érkezett meg Szolgáltató bankszámlájára.
Szolgáltatónak jogában áll a Szolgáltatási alkalmat törölni, amennyiben a résztvevők száma nem éri el a minimális létszámot vagy ha a Szolgáltató a Szolgáltatás megtartásában akadályoztatásra kerül (pl. betegség) vagy egyéb vis major esemény bekövetkezése esetén. Szolgáltató vállalja, hogy ilyen esetben az Ügyfeleket a lehető leghamarabb értesíti a Szolgáltatás elmaradásáról és a Szolgáltatás részvételi díjelőlegét maradéktalanul visszautalja az értesítés napjától számított 8 napon belül.
Szolgáltató jogosult a Szolgáltatásban résztvevőt a Szolgáltatásban való részvételből kizárni, amennyiben magatartása a Szolgáltatást, a Szolgáltatót, vagy a Szolgáltatás többi résztvevőjét súlyosan vagy ismételten megzavarja, és ezzel akadályozza a Szolgáltatást. A Szolgáltatásból az ÁSZF szerinti bármely kizárás esetén a Szolgáltatás díja nem jár vissza.
Amennyiben igazolt módon Szolgáltató mulasztásából nem valósul meg a szerződésben megfogalmazott Szolgáltatási tevékenység, Szolgáltató köteles a Szolgáltatási díjat egy összegben 8 munkanapon belül Ügyfél részére visszafizetni.
Ügyfél köteles az adott Szolgáltatás előre meghatározott időpontjait nyilvántartani, valamint Ügyfél tudomásul veszi, hogy az adott Szolgáltatásnál megadott, valós idejű időpontok későbbi pótlására nincs lehetőség.
…
5. Vásárlás a Weboldalon keresztül
A Weboldalon keresztül lehetőség van Termék megvásárlására. A Termékre kattintva a Termék virtuális Kosárba történő helyezésével lehet kiválasztani a megvásárolni kívánt terméket, a „tovább a vásárlásra” ikonra kattintva kell megadni a számlázási adatokat és lehet kiválasztani a fizetési módot – banki átutalás vagy paypal rendszeren keresztül történő azonnali kártyás fizetés. Ezt követően a „megrendelés elküldése” gombra kattintva válik véglegessé a rendelés. A paypal rendszerrel kapcsolatos tudnivalók és felhasználási feltételek a https://www.paypal.com/hu/home oldalon érhetőek el.
A Termék megküldésének menete és a számlázás
Papír alapú könyv esetében a megrendelés emailben, a postázás és a fizetés egyéni megállapodás szerint történik.
Online kurzus esetén a Weboldalon történik a megrendelés a kosárba helyezéssel, valamint a fizetés paypal rendszeren keresztül, vagy banki átutalással. A pénz beérkezését követő legkésőbb 2 munkanapon belül elektronikus számla kerül kiküldésre és ezzel egy időben lehetővé válik a hangoskönyv letöltése.
Ügyfél a Szolgáltató hibás teljesítése esetén Szolgáltatóval szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint. Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye. Ügyfél köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul közölni.
…
6. Adatvédelem
Szolgáltató a birtokába jutott személyes adatokat bizalmasan kezeli és azokat kizárólag a Weboldalon található Adatkezelési tájékoztatóban meghatározott célokra használja fel. Ügyfél a Szolgáltatásra történő jelentkezéssel, illetve egyéb Résztvevő adatai megadásával hozzájárulást ad személyes adatainak az Adatkezelési tájékoztató szerinti kezeléséhez.
…
7. Szerzői jog
A Szolgáltatás keretében kiadott, az Ügyfél részére átadott online anyagok, kiadványok, prezentációk, videók, hanganyagok és azok minden egyes összetevője (a továbbiakban: „Szellemi alkotás”) szerzői jogi védelem alá esik, amelynek jogosultja a Szolgáltató. A Szolgáltató a Szellemi alkotások bármilyen módszerrel, technikával történő rögzítésével, másolásával és terjesztésével kapcsolatos jogot fenntartja.
…
8. Panaszkezelés
Ügyfél a Weboldallal, a Weboldalon meghirdetett Szolgáltatásokkal, elküldött jelentkezéseivel kapcsolatos kérdése, észrevétele esetén a Szolgáltatóhoz fordulhat levélben, vagy telefonon.
Ügyfélnek a Szolgáltató által nyújtott szolgáltatásokkal kapcsolatban lehetősége van panasz benyújtására elektronikus úton. A beérkezett panaszokat 15 napon belül elbíráljuk és az Ügyfél által megadott elérhetőségen az Ügyfelet írásban értesítjük az eredményről.
Amennyiben a Szolgáltató és Ügyfél között esetlegesen fennálló fogyasztói jogvita a Szolgáltatóval való tárgyalások során nem rendeződik, úgy Ügyfél a Szolgáltató székhelye szerint illetékes Békéltető Testülethez fordulhat, továbbá a következő jogérvényesítési lehetőségek állnak nyitva Ügyfél számára:
Panasztétel ill. Békéltető testület eljárásának kezdeményezése
Budapesti Békéltető Testület
Cím: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99.
Telefon: 06-1-488-2131
Fax: 06-1-488-2186
E-mail: bekelteto.testulet@bkik.hu
Bírósági eljárás kezdeményezése.
A szerződő Felek mindent elkövetnek annak érdekében, hogy az esetleges vitás kérdéseiket tárgyalások útján rendezzék.
…
9. Záró rendelkezések
Szolgáltató megtesz minden elvárható intézkedést a Weboldal biztonságos üzemeltetése érdekében, azonban ezen felül semmiféle garanciát nem vállal a Weboldal biztonságáért, megszakítás nélküli működéséért. Szolgáltató a Weboldal használatával összefüggésben javasolja, hogy Ügyfél tegye meg a szükséges óvintézkedéseket: használjon vírus és spyware védelmi szoftvereket friss adatbázissal, telepítse az operációs rendszer biztonsági frissítéseit. Szolgáltató nem felelős semmilyen kárért, amely a Weboldalra való csatlakozás miatt következett be.
A jelen ÁSZF-ben nem szabályozott kérdésekre a hatályos magyar jogszabályok, különösen a PTK rendelkezései az irányadóak.
A jelen ÁSZF határozatlan időre szól, hatálybalépést követően módosításig, illetve visszavonásig hatályos. Szolgáltató bármikor jogosult a jelen ÁSZF feltételeit egyoldalúan módosítani, a módosítás a Weboldalon való megjelenéssel lép hatályba.
…
Budapest, 2021. március 11.